Thursday Bits \\ Indecisions, Personal Demons and some work in progress

agosto 08, 2013

Mafalda's Thursday Bits
Esta semana não sabia muito bem o que escolher para partilhar -  se a minha recente obsessão pela série de filmes Halloween (das quais falei animadamente num dos meus outros blogues Drafts from Memory - 7A\\ Weekend Movies) ou de outra obsessão que são livros, maioritariamente romances.
Alguma semanas é fácil acordar e focar-me no trabalho e nas coisas que necessito de fazer, noutras é uma batalha constante. Nas semanas mais complicadas parece que tudo chama por mim - séries e programas de tv, especialmente os mais foleiros e que dão a horas pouco próprias; livros, alguns que me fariam corar admitir que os leio, outros com histórias que me prendem; filmes; histórias na minha cabeça que gritam por ser escritas; qualquer coisa e todas as coisas tornam-se desculpas para evitar fazer o que tenho que fazer.
É um ciclo que ataca periodicamente. É um demónio pessoal. (influenciada pela the Jukebox Girl que me introduziu à música dos Imagine Dragons, escolhi esta música perfeita para a primeira parte deste tópico).

\\

I wasn't sure what to share this week - my recent obsession for Halloween series movies (that I've recently went on about in one of my blogs Drafts from Memory - 7A\\ Weekend Movies) or even an old obsession that are books, mainly the romantic kind.
Some weeks it's easy to wake up and focus on work and the things that must be done, others it's constant struggle. In the struggle weeks everything seems to call for me - tv shows, sometimes really lame tv shows in a really awkward hours, books, sometimes embarrassing ones other times overwhelming stories, movies, stories inside my head that beg me to be written, anything and everything that keep me for doing what I should.
It's a cycle that strikes all the time. It's a personal demon to me. (influenced by the Jukebox Girl who introduced me to Imagine Dragons I pick up a music perfect for the first part of this topic).




De qualquer maneira não quero quebrar a tradição de mostrar algum do trabalho que anda pelas nossas secretárias. Fica aqui uma pequena amostra do que por aqui se faz.

\\

Still I don't want to break the tradition of showing some work in progress on this thursdays - so here is a sneak peak of what's at our desks.


Os esquilos em toda a sua glória! \\ The squirrels in all their glory!

You Might Also Like

0 comentários

Deixe aqui o seu comentário // Leave us a comment

Bites & Bits August 32-35/52

August was a roller-coaster. A good roller-coaster. I started the month by installing new shelves on my Studio. I did it by myself and I...

Seguidores

Follow
© a outra mafalda 2013 - 2017. Com tecnologia do Blogger.