Your Photos from Blogger's Camp Notebooks

julho 16, 2015

Infelizmente não pude estar presente no Blogger's Camp da semana passada, mas deliciei-me com os registos e com o que tenho visto do evento. Estas são alguns dos registos dos caderninhos da Nuts for Paper. Obrigada a todos os que os têm partilhado!! (se tiverem fotos dos produtos da Nuts for Paper não se inibam de os partilhar comigo, eu adoro vê-los!!)
\\
Unfortunately I wasn't able to be present at Blogger's Camp last weekend, but I've been delighted with all the photos and texts that if seen about the event. These are some of photos of Nuts for Paper notebooks. Thank you to all the ones who have been sharing them!! (if you have Nuts for Paper products photos don't be shy and share them with me, I love to see the notebooks I made in their new homes!!)




Little tiny pieces of me da Sara Cabido

Little tiny pieces of me da Sara Cabido







Uma foto publicada por Rafa (@rafa_motalemos) a


Shanti free bird by Marta
Escrever Fotografar Sonhar da Natália





Uma foto publicada por Joana Clara (@ascavalitasdovento) a
Jiji da Joana Sousa



O blog Nuts for Paper é escrito pela Mafalda (a outra mafalda), designer gráfica e ilustradora, mas acima de tudo uma sonhadora de idiotices (ideias), está sempre a pensar no que criar a seguir. Neste espaço ela gosta de partilhar novidades sobre este projeto e marca\\ Nuts for Paper blog is written by Mafalda (a outra mafalda), graphic designer and illustrator, but above all a dreamer of ideas, she is always thinking what she can create next. In this space she likes to share news about what is happening in this project and brand. 
Follow me on FacebookTwitterInstagram or Pinterest
Read more in my Illustration blog and in my Lifestyle Blog.

Para encomendar, esclarecerem dúvidas ou saberem mais sobre os pedidos personalizados basta enviarem-nos mensagem privada no Facebook ou então contactarem-nos por email \\ To order or ask about custom orders contact us through our Etsy Shop or email.

You Might Also Like

2 comentários

Deixe aqui o seu comentário // Leave us a comment

Bites & Bits August 32-35/52

August was a roller-coaster. A good roller-coaster. I started the month by installing new shelves on my Studio. I did it by myself and I...

Seguidores

Follow
© a outra mafalda 2013 - 2017. Com tecnologia do Blogger.